Btrieve/Pervasive.SQL Support
De combinatie van functionele omgeving en bedrijfskritische applicaties, met een onderliggende database als bijvoorbeeld Btrieve of
Pervasive.SQL wordt technisch gezien steeds ingewikkelder. Voor goede technische support en beheer van een dergelijke applicatie in
zijn omgeving, zijn kennis van de applicatiefunctionaliteit, kunde en vaardigheden op het gebied van netwerkbeheer en netwerk hard- en
software alleen, niet meer voldoende. Meer diepgaande kennis en vaardigheden, of op z’n minst voldoende inzicht in de structuur van de
onderliggende database van de operationele applicatie, is van essentieel belang om een dergelijke applicatie op het gewenste technische
niveau te ondersteunen. In tegenstelling tot wat men denkt of verwacht, is het gros van de (applicatie-) supportmedewerkers of netwerkbeheerders niet
uitgerust met deze noodzakelijke kennis, ervaring en vaardigheden. Daardoor is men vaak niet in staat om snel en adequaat storingen en
problemen in een automatiseringsomgeving op te lossen. Wij kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk trainingen op dit specifieke
automatiseringsonderdeel zijn, voor supportmedewerkers of netwerkbeheerders (engineers).
Q-RY Solutions Technical Support
Uit het voorgaande is duidelijk, dat leveranciers en gebruikers van op Btrieve en/of Pervasive Software gebaseerde applicaties over het algemeen behoefte hebben aan technische ondersteuning en consultancy, op het gebied van Btrieve en Pervasive.SQL, in combinatie met de omgevingen waarbinnen deze applicaties operationeel zijn. Op basis van de wensen en behoeften van ICT (Informatie en Communicatie Technologie) leveranciers en ICT gebruikers heeft Q-RY Solutions een tweetal technische supportdiensten geformuleerd, die hieraan tegemoet komen:
- All-in Supportcontract
- Incidenten Supportcontract
- Specifieke supportcontract wensen in overleg
De technische supportdiensten van Q-RY Solutions concentreren zich rond en op de problematiek van bedrijfskritische applicaties. Met name op die applicaties, met als onderliggende database Btrieve, Pervasive.SQL, MS.SQL e.d., die worden ingezet in uiteenlopende operationele omgevingen: LAN, WAN, Internet etc. Omdat problemen en/of storingen in een “netwerkomgeving” nooit los staan van de gebruikte applicatie, gaat de kennis van onze technici dan ook een stap verder dan het niveau van een Novell CNE-er of Microsoft MCSE-er. Mede ook door hun grondige kennis van de technische aspecten van de onderliggende database van de betreffende applicatie, worden problemen binnen een operationele omgeving snel en adequaat opgelost.
Remote Support & On-site Support
Een storing komt altijd onverwachts. En meestal op het verkeerde moment. Omdat storingen nu eenmaal niet te voorkomen zijn, moeten wij ons richten op het minimaliseren van de tijd dat een storing voortduurt. De technische support van Q-RY Solutions bestaat daarom ook uit een combinatie van "remote support en on-site support". Remote support houdt in dat supportvragen zowel telefonisch, per fax, of per e-mail kunnen worden gesteld en beantwoord. Daarnaast kan via een modemverbinding (modemconnect support) en speciale software, direct op het systeem van de klant worden ingelogd om de storing op afstand op te lossen. Bij storingen die niet telefonisch of via "modemconnect" kunnen worden opgelost, staan we binnen afgesproken tijd klaar om de storing op lokatie te analyseren en adequate maatregelen te treffen.
Kwalitatief en qua klantgerichtheid staat onze technische support niet ter discussie. Al zeggen wij dat zelf! Referenties doen wij u dan ook graag toekomen.
Neem contact met ons op, of vraag via deze pagina naar uitgebreide informatie:
Q-RY Solutions Gouderaksedijk 51 2808 NC Gouda Tel: 015 2564035 Fax: 015 2564074 Email: info@q-ry.nl |
Online Support Form |
Meer informatie over Q-RY's support contracten? Vraag het aan via deze pagina.